68HC11 - cim na ni?

Petr Lascak hwsoft@seznam.cz
Pondělí Srpen 23 15:29:34 CEST 2004

Bitovod pise:
> Zdravim konferenci,
>
> Mate nekdo osobni zkusenost s necim z tehle rodiny? Jak uz jsem psal,
> progooglovano i postahovano mam ledacos, ted by mi bodla spis nejaka osobni
> zkusenost. Kdysi jsem asemblerovat i Cckoval (ovsem ani jedno mi ksrdci moc
> neprirostlo, jo takhle kdyby byl Pascal :), ted jsem mel par let pauzicku,
> ale rad se do toho zahryznu - kdyz mi nekdo poradi, ze ktere strany to treba
> jemu slo nejjednodusseji.

  No ja mam zkusenos dost velkou, ale nevim co bys rad. Ja doma
  v Linuxu delam v asembleru (as11), debug pres db11 a download
  pres bootstrap dl11. Jsou to vsecno radkove utilitky volane
  vetsinou z (g)vimu. Jinak posledni dobou vice zkousim gcc
  z http://savannah.gnu.org/projects/m68hc11.
  Jinak Motoroli asembler je chutovka, dela se v nem samo a neni
  treba ho ani moc komentovat, je vcelku samokomentujici :).

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec