Magneticka uprava vody

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Srpen 23 13:43:57 CEST 2004

toto ma zaujima tiez, hlavne ako to chemicky/fyzikalne funguje. Mama ma
s tym otravovala dost dlho nech zistim ci to funguje, ale podla
informacii z navodu mi vyslo ze ked sa to namontuje na medennu trubku
tak hlbka vniku pola je tak mala, ze magneticke pole do vnutra trubky
ani nevlezie, napriek tomu, ze v navode pisu ze sa to moze dat na
hociaku, aj medennu trubku. Tak teda neviem :-)
balu