19" LCD Philips 190B4CS-20

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Srpen 23 10:07:08 CEST 2004

patram po tom kto ho ma, aby som mohol opacit... na tom sa bude pracovat
:-P Eiza mame na sklade len 17" a 19", 21" je len tento samsung. Ine ako
je na sklade kupit nemozeme...
Ale technicke paramtere su rovnake ako ma moj sucasny Acer (AL922),
akurat rozlisenie je vyssie. Takze predpokladam ze obraz aj vlastne
vsetko bude take iste ako teraz, akurat proporcionalne vacsie (19->21).
No nic, budem patrat :-)
b.