Dotaz: RAID1 a nezavisle zdroje

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Srpen 23 09:16:05 CEST 2004

no ja ho nepouzivam jako mobilni disk, jen to supluje odpojeni od PC, tak se
snad typicke zavady supliku neprojevi ? vetsinu casu se jen tak povaluje v
ramecku.
tomik.

-----Original Message-----
From: Radek Vicek [mailto:vicek.radek@cpost.cz]
Sent: Monday, August 23, 2004 9:02 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: Dotaz: RAID1 a nezavisle zdroje

Cela leta jsem mel suplik a nedal na nej dopustit - az jednou vznikl nekde
nejakej vakl - odesla elektronika disku a byl jsem moc rad ze se mi podarilo
pujcit si jinou a data stahnout. Uz se neco podobneho stalo vice lidem v mem
okoli. Proste to za to nestoji.
A to muzu byt rad ze to odskakal jen disk.

Takze od te doby mi nesmi ramecek do PCcka.

RadekCX