Nahrada LM339 SMD s vetsim Io

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 20 15:53:14 CEST 2004

> maly fet v smd prevedeni za korunu je mensi ako blokovaci kondenzator co
> tam urcite bude :-) navyse ich maju vsade aj v jednotkovych mnozstvach :-)

ale jo, nevadi ani to, ze napr. 1ks BSS138 nestoji v GM 1kc ale 3kc, to
opravdu neni problem. Kondenzatory v 0805 uz tam jsou... Hledam neco co dam
do funkcniho zapojeni a maximalne predratuji spoje. Muj problem neni
kriticky, katalogove udaje to nepresahuje ale libilo by se mi to trochu
"ucesat" temer zadarmo, pokud to temer zadarmo nepujde tak to necham tak jak
to je. To je to oc mi jde a ptam se jestli nekdo nema tip na vhodny typ
komparatoru.

> Podivejte se treba na
> http://www.national.com/parametric/0,1850,766,00.html apod., ale
> dostupnost a ceny si uz zjistujte sam...

dekuji za link, mrknu na nej, ale asi bude problem dostupnost (vaznost
problemu viz. vyse) zatim jsem hledat tak jak psal p. Hanzal tedy podle
katalogu GM a pak parametry vytipovanych typu ale neuspel jsem.

Pavel