SSR a PWM

Petr Stetina petr@lab.cz
Pátek Srpen 20 15:04:02 CEST 2004

Snail Instruments wrote:

> Proc? Z ideologickych duvodu? Ten procesor je uz naprogramovny, vstup je
> analogove napeti, ktere byste koneckoncu mohl ziskat i filtraci te sve
> PWM, prizpusobi se sitove frekvenci v rozsahu jednoho radu (muzete si
> ten stmivac vzit i do Australie :-). Pokud mohu prozradit ze zakulisi,
> byl vyvinut prave k regulaci zarovek.

To byl pouze muj pokus o tradicni patecni flame.

Teoreticky mi nic nebrani v tom pripojit 'za nohu' k memu AVR jeste
modul s PICem a ridit s nim jas zarovek, ale na druhou stranu si muzu
udelat 'mentalni cviceni' a naimplementovat totez primo v tom AVR. Kdyz
vim, co to ma delat, neni pro me velky problem to rozchodit. Jeste mi
prozradte, cim je realizovan vstup? ;)

Na druhou stranu tajne doufam, ze kdyz zvolim frekvenci PWM o rad vyssi
nez je spinanych 50 Hz, tak by to ve vysledku na zarovce nemuselo byt
okem videt.

Petr