stridavy motor v rc modelu rizeni

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Srpen 20 13:09:11 CEST 2004

Zdenek Aster napsal(a):

> Ale zajimalo by me jak se to dela u tech stridavych,

Je tam frekvencni menic (regulace otacek frekvenci) a mustkovy koncovy
stupen pro generovani trifazoveho prubehu (zapojeni motoru do trojuhelniku).

> Docela me vytaceji ceny regulatoru, kdyz u stejnosmerneho za nej
> clovek zaplati 1200Kc a je v tom soucastek za 200Kc.

Ale ale.... Zase nekdo, kdo by chtel prodavat vyrobky za cenu soucastek?
Opet sorry za uprimnost, ale takovyto pristup ma bud clovek totalne
ekonomicky mimo (to ale snad neni mozny, jde spis o selsky rozum), nebo
utopicky komunista. Premyslim, co je horsi....

Motto: "Podnikani je cinnost provadena za ucelem dosazeni a udrzeni zisku"

--
Jirka