Nabijeni lipolek

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 20 11:33:48 CEST 2004

No mame v podstate stejny zaver (nechtel jsem to psat aby na to kazdej
koukal nezaujate). meril jsem to napeti na konektroech akumulatoru (cca 7cm
lanka 1,5mm^2).

Chci se na to odpoledne kouknout osciloskopem - ale mam stejnej pocit ze to
zacne jemne oscilovat a tim prochazeji kratoucke pulsy do baterky.

RadekCX