Job pro Svedy :-)

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 19 13:59:08 CEST 2004

no to je zajiste podnetna pripominka, ovsem i tak by to znelo jinak :-)
our name is ..... a to is tam bude furt.
Ted jsem si vzpomnel na mnemotechnickou pomucku:
nejtrapnejsi bily trouba mezi cernyma - Eminem : ma "pisnicku" My name
is ....... a tam se tyhle tri slova opakuji furt dokola ;-)

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz