miniARM

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Srpen 19 12:18:48 CEST 2004

Protoze existuji (a jsou dostupne) krytky na C25 s drazkou pro vyvedeni
plocheho kabliku, tak musim premyslet o tom, ze kdyz si vyrobce zjednodusil
zivot na viditelnem miste, jak moc si ho asi zjednodusil tam, kde to neni
tolik viditelne?
Zase na druhou stranu, bude mnoho lidi premyslet, kolik penez mohli usetrit,
kdyby tam vyrobce necpal vubec zadnou krytku a nechal jen holej konektor ...
--
Rt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.