PIC16F877

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Srpen 19 10:10:38 CEST 2004

> Tak story pokracuje, reklamace bezi, mozna se nekdy i ozvou, ale je ve hvezdach kdy.
> Koupil jsem dalsi broucky - ted jiz v GM pro jistotu jen 5ks, vsechny si hrajou na mtvoly :-((((
>
> Znechucene jsem zbastlil jakysi ISP programator a ma snaha je jim naprosto ukradena.
> Jine PICy bezproblemu naprogramuji, jen tyhle smejdy z GM proste nejdou.
>
> Koupil nekdo v posledni dobe (cca 14dnu) v GM PIC16F877-20/P ???
> Mel s nimi enekdo obdobne problemy ??

Toto je jen informace o vyvoji udalosti, prosim zadny flame :-)))

Dnes me rano vzbudil telefonat z GMservisu v Ostrave. Volal velice slusny pan,
ktery me podrobil vyslechu co, jak, kde a proc jsem s broucky vyvadel.
Podle toho co jsem v polospanku pochopil jsou vsechny obvody az na jeden
totalne mrtve. Ten jeden vyjimecny je zombi, ktery obcas oziva :-((
GM vse vymeni za funkcni kousky a zombika posle pry primo Microchipu :-)))

Mezitim jsem se domluvil s panem Puobisem z Elnecu a par kousku,
ktere maji stejne priznaky, poslu jemu na testovani jejich programatoru

Opravdu nechci vyvolavat zadne flame. Berte tento prispevek pouze jako informaci,
ze se skutecne jednalo o vadne brouky a ne o problem s programatory

S pozdravem
MK