Zapujceni programatoru pro 24LC256 SN v BRNE

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 19 07:45:16 CEST 2004

Igor Kopriva wrote:
> Ahoj vsichni,
>
> prosim Vas je tady nekdo z Brna, kdo muze postradat 19.08. po obede
> programator na seriove EEP 24cxxxx v provedeni SO-8? Vyrobce ma bohuzel jen
> patici pro sirsi provedeni SO8 a nez doobjedna tu spravnou tak mam na krku
> pekny maler.

udelejte si redukci, uz to tady kdysi slo.

Normalne tistak s ploskama, smdcko pritlacite "necim" na plosky (holt si
s mechanickym provedenim musite poradit), idealne nejakym tuzsim
molitanem aby to talcilo nejen na pouzdro, ale i na vyvody.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!