19" LCD Philips 190B4CS-20

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 19 07:41:39 CEST 2004

Daniel Valuch wrote:
> pouzivam uz asi 2 roky 19" 1280x1024 a staci mi to, vyssie rozlisenie uz
> nijak neovplyvni moju pracu ani zrak :-)

Zrak ne, ale pracu jo, to byste se divil, jak snadno privyknete
rozliseni kinoveho platna. A kolik veci se tam vejde panecku! Brzo asi
zacnu prudit sefa o neco lepsiho, ted mam 1280x960 (pri vetsim uz
nesnesitelne blika) a nestaci mi to uz ani nahodou. Na sirku by to
vetsinou jeste slo (ikdyz najdou se pripady kdy i ta sirka je mi malo),
ale ta vyska by chtela byt tak o 50% vetsi.

Zkousel jsem si dat monitor na stojaka neb ma grafika ve spojeni s mym
OS to umi, ale nebylo to ono, bylo to strasne uzke. Na prohlizeni
dokumentu to byla fantazie, ale zkuste na takove sirce neco delat v
dnesnich softech. Tak jsem ho preklopil zase na podstavec.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list