Kontrola pravopisu

Tomáš Vymětal vymetalt@snt.cz
Středa Srpen 18 16:57:34 CEST 2004

Řešil jsem podobný problém. Ideálně, pokud toho není moc je nejlepší nechat to přečíst co nejvíc lidí ... druhá možnost, podívat se po nějakým e-zinu a zkontaktovat korektorku (korektora). Za pár milostných psaníček by to snad šlo. ;)

T.V.

  ----- Original Message -----
  From: Michal G.
  To: HW-News
  Sent: Wednesday, August 18, 2004 2:40 PM
  Subject: Kontrola pravopisu

  Pisu navod a zadavatel pozaduje text bez chyb. Bohuzel cestina neni moje silna stranka a navic svoje chyby clovek nevidi.
  Otazka zni kde to nechat opravit a kolik to stoji (za A5). Chtelo by to nekoho seriozniho, uz jsem videl jeden profi preklad, byly tam hrube preklepy, ktere spolehlive nasel i blby word.
  Michal G.