Teplomer na 50 metru + prumysl

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 18 16:14:35 CEST 2004

  ----- Original Message -----
  From: Petr S.
  To: [HWnews]
  Sent: Wednesday, August 18, 2004 1:50 PM
  Subject: Teplomer na 50 metru + prumysl

  Zdravim,
  znamy me poveril ukolem, opravit mu teplomery v dilne, ale po zjisteni v jakem jsou stavu jsme se rozhodli je vymenit.
  Resim tedy ted nasledujici problem - vzdalenost cidla od zobrazovaci jednotky cca 50 metru, stavajici vedeni nejakym vicezilovym kabelem na rostu se silovou kabelazi v soubehu, pozadavek na presnost cca +- 0,5 st.
  Pripada mi ze klasicke teplotni cidla jsou k nicemu, na te trase by uz nepresnost byla obrovska. Proto jsem uvazoval o cidle se zmenou stridy na vystupu. (v GM za cca 120 Kc)
  Zarazi mne ale dekodovani a prevod stridy na BCD nebo ASCII vystup..

  BCD kod pro 7 segmentu?? Jestli chcete rovnou cist replotu z SMT160 na display pomoci PIC,  tak v poslednim Amaterskem radiu vysel komplet teplomer s 16F xx
  Jinak je u toho i zdrojak, pred casem jsem neco podobneho stavel (na netu byla nekde uplne podobna konstrukce) a chodilo to excelentne.
  Umelo to i termostat... jinak u 4 MHz PICe jsem mel 16MHz krystal (pretaktovano o 400 procent) a jelo to OK.
  Cidlo pripojeno na cca 30 m SYKFY 2x2x0.5mm - na konci blokovano napajeni pro SMT.