miniARM

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 18 15:42:15 CEST 2004

> uz se moc tesim az to bude v kupe a prezentovano na MCU. nemate tuseni
> kdy to bude ?

DPS jsem nechal prave dela, takze tak za dva/tri tydny bude HW. Chci k tomu
jeste nechat udelat JTAG interface (Wrigler). Co se tyce CD, tak to vidim
tak na mesic po vecerech. Je toho jiz ted hodne a utridit vse a doplnit o navigaci
a alespon strucny popis v cestine bude chvilku trvat.

> Co se tyce me - mel jsem tu cest s Philipsackyma ARMama a byl jsem z
> nich na vetvi (hlavne z pomeru cena / vykon )

No ja s nima zavahal, pred par lety (2) jsem je nahanel a cekal az budou alespon vzorky,
jenze pak byly jine problemy a ja na ne zapomnel. Az ted je celkem akutne potrebuji
a tak jsem se k nim zase vratil

S pozdravem
MK