Teplomer na 50 metru + prumysl

Milan milger@pobox.sk
Středa Srpen 18 14:04:23 CEST 2004

Napr. Dallas robi hotove teplomery ako cipy v puzdre TO92 /DS18S20/ s digitalnym vystupom s jednovodicovym interface. Ked sa spravi dobry HW, ide s nim komunikovat aj na 50m.

Milan

  ----- Original Message -----
  From: Petr S.
  To: [HWnews]
  Sent: Wednesday, August 18, 2004 1:50 PM
  Subject: Teplomer na 50 metru + prumysl

  Zdravim,
  znamy me poveril ukolem, opravit mu teplomery v dilne, ale po zjisteni v jakem jsou stavu jsme se rozhodli je vymenit.
  Resim tedy ted nasledujici problem - vzdalenost cidla od zobrazovaci jednotky cca 50 metru, stavajici vedeni nejakym vicezilovym kabelem na rostu se silovou kabelazi v soubehu, pozadavek na presnost cca +- 0,5 st.
  Pripada mi ze klasicke teplotni cidla jsou k nicemu, na te trase by uz nepresnost byla obrovska. Proto jsem uvazoval o cidle se zmenou stridy na vystupu. (v GM za cca 120 Kc)
  Zarazi mne ale dekodovani a prevod stridy na BCD nebo ASCII vystup..
  Nechce se mi nad tim trvait furku casu, kdyz uz to treba nekdo ma hotovo, nevite o podobne konstrukci ? na HW jsem nasel reseni s ATMEL , naprosto by vyhovovalo ale potrebuji pro PIC, na atmely nejsem vybaven, bohuzel..

  Dekuji za kazdou radu, pripadne pokud existuje nekde jiz hotovy modul s moznosti pripojeni cidla na takovou vzdalenost, klidne i toto je moznost.

  Petr S.

  http://www.eset.sk