Stabilizator +5V v pouzdre TO220 na Uin >50V

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Srpen 17 22:39:30 CEST 2004

Petr Simek napsal(a):

> Dobry den,
>
> nevite jestli existuje soucastka - stabilizator napeti jako 7805 nejlip
> ve stejnem pouzdre TO220 ale potreboval bych aby snesl vetsi vstupni
> napeti Uin - aspon tak 55V. 7805tka podle katalogu snese 35V, moje mereni
> ukazuje ze pri cca 40V Uin zacne snizovat vystupni napeti..
>
> Nechce se mi predelavat zapojeni a DPS, hodila by se prosta zamena..

IMHO je to docela problem; i kdyby neco bylo (mozna nejaky hybrid od
Sankenu?), tak zase bude problem s dostupnosti. Jaky je odber? Neslo by
jednoduse preskrabnout tistak a vradit do serie se vstupem stabilizatoru
Zenerovu diodu?

--
Jirka