Kdo ma BGA stanici???

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Úterý Srpen 17 18:32:53 CEST 2004

Maly BGA a CS jakztakz jdou, ale do velkych bych se bez niceho asi
nepoustel (tedy jen s ERS50 a opalovaci pistoli :o) Potrebujete
hlavne masky na naneseni pasty, protoze delat BGA kulicky na
nejakem vyletovanem brouku se vam rucne asi nepodari. Poblem je,
ze na hotove desce musite jeste ruzne stinit, a prihrivat z druhe
strany, a i tak je problem, aby neopadalo co nema :o)

Danhard

cas) > > pripajet jeden BGA obvod na jiz osazene desce. Praha
Usti

> Ale Danhard by to zvladl i bez te stanice! Schvalne, zeptejte
se > ho,
> tudle mi vysvetloval jak normalnim pajedlem pripajet pouzdro
CSP > co nema

--
Hrajte s námi o 1000 Kč každý den! Připojte se přes VOLNÝ a
tipujte teplotu na vybraném místě v České republice. Užijte si