Video 8

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Úterý Srpen 17 12:59:55 CEST 2004

Predmagnetizacni hlava u videa (treba VHS) neexistuje, mate patrne
na mysli mazci hlavu cele stopy.

U V8 je opasani rotacni hlavy vetsi nez 180 stupnu, cca 5/8,
mazaci hlava je rotacni, coz je dobre pri strihu, na 180 stupnich
opasani je nahrano video, na dalsich 1/8 je digitalne
zkompresovane audio.

Danhard

> Hello All,
>
> Kamarád mi přinesl kameru, že mu to blbě nahrává. Podle
> přehrávaného
> obrazu je něco se synchronizací, obraz lítá a je roztrhaný.
Chtěl > jsem tedy vyčistit hlavu, a nějak jsem ji nenašel. Z
videa jsem
> zvyklý, že je v něm předmagnetizační, zvuková a synchronizační
a > obrazová hlava. Tady je jenom ten buben s obrazovými hlavami.
Kde > je

--
Zrychlete si až 7x načítání www stránek a obrázků přes vytáčené
připojení pomocí VOLNÝ internet akcelerátoru. Stažení a používání