HP LJ5

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Srpen 17 12:28:08 CEST 2004

Pokud vrakoviste, tak nejlepe vymenit celou desku. Jak si vzpominam, jsou tam dve propojene konektorama. Zarazi mne, ze se vše tvari ok a zkusebni stranku tiskne. Zkuste si pohrat s ovladacema, zacal bych s tiskem z DOSu, tedy prikazove radky.

copy dir > prn
copy dir > lpt1

na to by mela vytisknout adresar, a pokud vytiskne, tak to jsou ovladace Windows.

Radek