SVIDEO a televize

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec@ceskearchivy.cz
Pondělí Srpen 16 16:16:14 CEST 2004

> na propojeni videosignalu pro takovou delku se hodi jakykoliv koaxialni 75
> OHM kabel  - aby na nej sel naletovat CHINCH
> Pri laboraci s nejakym "nf" kabliky byl citelny ubytek barvy v signalu,
> obrazek byl mazlej....

Propojoval jsem nVidia GeForce pres S-VIDEO s televizi (uhlopricka asi 70cm,
100Hz atd., typ uz nevim)  na vzdalenost asi 17 m. Pouzil jsem stinenou
dvojlinku (tu silnejsi) a naprosto bez problemu. Ta televize mela S-video
vstup. Obraz ostry, cisty (v ramci moznosti karty, na nVidii lze doladit).
Galvanicke oddeleni asi bude treba, pokud mate kabelovku ci spolecnou antenu
(s kabelovkou Vam muze i odejit TV vystup z karty).
Jinak - ja osobne bych ten pripadny prevodnik na composite jenom s kondikem
nedelal.

S pozdravem
Martin H.