Alternativni zdroj energie

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Srpen 16 14:55:35 CEST 2004

Zalezi asi jake ze. Muzu rict ze jsem tedy jeste zadne nevylagroval - jak na
spalovacich (tam jsem je ale vsechny znova usazoval) tak ted nove na
elektrice. Muzete mi rict odkud ty informace cerpate - ja jen abychom se
bavili o stejne veci. Pokud se o loziska neumite starat nemusi vam vydrzet
ani 10 minut.

RadekCX