GAL, PAL, PLD programy

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Srpen 16 14:07:03 CEST 2004

Z vlastni zkusenosti mohu rici, ze jsem GAL a nizsi preskocil rovnou k CPLD
a nijak mi to nevadi a ani vyrazka se mi z VHDL, ktere pouzivam pro ty CPLD,
neudelala :).

Ne ze bych obcas nejaky GAL nekam neuzivil, ale asi zacinam byt jeste
linejsi tohle vubec davat do hlavy, nez o sobe dokaze tvrdit sam velky Kosta
a ze ten dokaze popisovat svou lenost v milionech barev :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Monday, August 16, 2004 1:55 PM
To: konference HW-news
Subject: GAL, PAL, PLD programy

Na MCU do sekce /Program/GAL-PAL-PLD/ jsem dal stare, nicmene snad stale
  funkcni a hlavne free programy OPALjr (dve verze) a PLDshell 5.0 pro
praci s programovatelnymi poli starsi provenience. Mozna se to bude
nekomu hodit...

Dotazy nezodpovidam, protoze jsem v teto oblasti v podstate laik :-)
Naopak by se hodilo, pokud by to nekdo prakticky vyzkousel a napsal par
vet...

--
Jirka