SVIDEO a televize

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Srpen 16 13:19:04 CEST 2004

Vzhledem k délce kabelu a nutnosti procházet zdi to vidim na hand-made kabel.
Televize je z roku 1999, Philips 28PT4503/58. Scarty to má vzadu dva. Večer kouknu do manuálu, zda to umí s-video.
 Na hardwarebook jsem našel redukci z s-video na composit-video, ten kondenzator je zřejmě na zem a je 470pF.

 Dival jsem se i na scart, a predpokládám propojení
"pin15 - RGB Red In / Chrominance " s  "Chrominance"
"pin20  Composite Video In / Luminance"  s "Composite Video "
zemně propojit a zemnit na "pin17  Composite Video Ground"

Je velký rozdíl v kvalitě s-videa upraveneho pomoci kapacitoru na composit video?

Dík
Radek