Alternativni zdroj energie

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 16 13:15:26 CEST 2004

Martin Záruba wrote:
> Je mi jasne, ze pro tento ucel je moc maly, ale jen tak pro zajimavost jaky
> vykon by byl schopen dat motorek z 5,25 FDD nebo stareho HDD?

Bez uprav maly ale postacujici pro bubaky a jine potvurky na komine ci
strese chlivka. Pokud byste upravil ten placaty magnet tak, aby tam
nebyla jen stocena magneticka guma, ale aby tam byly magnety treba od
vychylovani hlav z HDD, tak by to mohlo davat i desitky W. Pripadne
kombinovat to s previnutim statoru tlustsim dratem.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!