Mereni vysky hladiny ve studni

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Pondělí Srpen 16 12:02:04 CEST 2004

Jakmile se rozjede cerpadlo tak zacne kmitat, avsak neni to tak hrozne ze by lital a narazel na max(min)rozsah. Cerpadlo jede priblizne vzdy tak max. 30sec takze si pockam az dojede a odectu stav. Rozmyslel jsem jaky merak vzit a dospel k nazoru ze 10cm prumer je dostacujici. Stal tusim neco kolem 300,- .
Chtel jsem to resit elektronicky, ale prave kdyz se rozjede cerpadlo tak by to hlasilo spatne, jedine odpinat mereni pri behu cerpadla, pak se to zarizeni ale stava dost slozitym.. Dalsi moznosti bylo merit stav vody ve studni pomoci nejakych plovakovych senozru, ale bohuzel nemohu natahnout ke studni zadny kabel, takze jedina moznost je mereni na potrubi... S pozdravem Vladimir Loula ml.
http://boat.aeroomni.com

P.S. musim rici, ze jsem si uz zvyknul a kazdy den vecer uz automaticky jen kouknu na stav hladiny...