Lepidlo na plexi

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Srpen 16 11:21:54 CEST 2004

Maska (spravneji polomaska, protoze nekryje oci) stoji asi tak 1000,
filtry asi tak 300 a vypada podobne jako ta na obrazku
http://www.canis-oopp.cz/images/dych/komplet.gif na hlave vpravo. Ceny
jsou jen priblizne, kupoval jsem to pred nekolika lety (Praha,
prodejna Canis (navzdory nazvu zde neprodavaji psy ani vlky) na
Podebradske) a filtry jsem jeste nemenil, ty se maji vymenit az kdyz
to zacne smrdet. Pouzivam je na chloroform a perchlorethylen.

Ales Prochaska