Studna???

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Sobota Srpen 14 17:22:54 CEST 2004

> Takze premyslime o prohloubeni o cca 5m a zajimalo by mne, jestli by to
> slo udelat nejakou masinou a s jakymi naklady???

Jasne ze slo, pokud to spravne chapu tak vam jde o to prohloubit 5m studnu
na 10m.
Jaky ma studna prumer ?
Jake jeke jsou geologicke pomery (v jakem materialu se ma hloubit ) ?

U hloubek cca 10m v mekkem materialu pripada v uvahu vrtani i pro prumery
okolo 1m ,
u vetsich prumeru lze pouzit drapakove rypadlo.

Cena se bez blizsich podrobnosti fakt neda odhadnout ale mluvime o castce
mezi 10-20 tisici .

Odkud jste, pokud ze severu cech tak bych mohl poradit.
Obecne zkuste se zptat u firem jako jsou vrtny a geologicky pruzkum a
stavebnich firmem, ktere delaji vrty pro pilony.

V kazdem pripade podobne stroje jsou docela tezka technika a tak pokud
nemate ke studni solidni prijezd tak doporucuji stroj KU tj. krumpac +
ukrajinec .