Komunikace s terminalem

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Sobota Srpen 14 15:56:58 CEST 2004

No fakt ze jo!!! Dekuji mnohokrat. Na tohle bych teda neprisel.
Koukam na ten datasheet na stranu 102, ale ze by tam bylo nejak
popsano cteni toho priznaku az pozdeji....
Jeste jednou dekuji a preji hezky vikend a mene takovych jako jsem ja
:-))

Martin Sanek

Zkratka priznak TXIF nezareaguje okamzite po naplneni TXREG, ale az o
instrukci pozdeji, takze se hopne jeden NOPicek za to MOVWF TXREG a tim se
zacne testovat ve smycce priznak TXIF o instrukci pozdeji, kde uz TXIF
zareagoval a uz to predpokladam pojede jak se ceka :).

--
Jiri Bezstarosti

o antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).