Re: Zničený PIC - karty

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Srpen 13 16:30:11 CEST 2004

Naprosto umyslne jsem sem zadny odkaz neposilal. Prumerne inteligentni
jezevcik
najde odpovidajici karty, schemata a aplikace pro ne behem par minut.
Byl jsem zvedav, zda nadstandardni schopnosti hledani mam pouze ja -
svete div se, zase nepatrim mezi nadprumerne :-))))))))))

S pozdravem
MK

Uznavam, ze jsem asi uplne blbej! Ale karty jsem chtel s onou aplikaci!
Prazdnych muzu mit kvanta, proto to cele podnikam!
Takze jeste jednou: Potrebuji FUNKCNI kartu s FUNKCNIM  SIMEMU, tedy s
nahranou aplikaci SIMEMU, pripadne hex do ty karty!
Je jedno do jaky (atmega,fun, purple) !
Hexu do PICovych je cely internet, ale prosim do FUN-ky!!