JAVA a Mobil

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Pátek Srpen 13 15:01:54 CEST 2004

> Prosim, muze mi nekdo odpovedet na otazku, zda je mozne ovladat seriovou
> linku nebo IR u mobilu (konkretne u mne NOKIA6100) z JAVA aplikace v mobilu,
> kterou bych si napsal ? Byl by z toho docela sikovny terminalek pro
> nastavovani parametru zarizeni a jeste je porad po ruce.
>
> Vim, ze to budu muset nastudovat, ale tohle bych byl rad vedel pokud mozno
> uz ted, proto se ptam, misto abych zacal rovnou studovat a pak na to teprve
> prisel :).

Z hlavy: ve specifikacich pro J2ME je to volitelna moznost, zalezi na vyrobci, zda ji vyrobi. Matne si pamatuju, ze mozna Siemens SL45i to umel, ale bylo to k nalezeni az v dokumentaci pro SDK J2ME Siemensu. Cili doporucuju hledat nejdriv SDK od Nokie tam teprve tyhle chytrosti.

Tak si prihreju polivku: ja jsem hledal to same ale pro Symbian 6.1 neboli series60, pro meho Siemense SX1. Nenarazil jste nekdo na neco nejlepe free?

Vena Kovar