Silne OT , na dovolenou do Egypta ?

Priesol Vladimír priesol@fic.cz
Pátek Srpen 13 11:19:38 CEST 2004

Cestovka vybírá 25$ na bakšišné a tím pádem se není třeba o nic starat a nikomu nic dávat.
Je pravda, že jakmile člověk na domorodce promluví, tak ten hned natahuje ruku a požaduje bakšiné i za to že pozdraví. Většinou na památkách nabízí, že ukáží něco víc, nějakou kresbu nebo kostelík za rohem (v Káhiře). Někteří byli rádi za 1EL, jiný prskali i při 5EL (záleží asi na sociální skupině). Rozhodující je, kolik kdo chce dát ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of sanek.martin@volny.cz
Sent: Friday, August 13, 2004 10:39 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: RE: Silne OT , na dovolenou do Egypta ?

:-)) no to my taky... pristi tyden.
Neumim odpovedet. V hotelu jsem zadny nedaval, protoze mi prislo
uz dost tech 25$ a pri placeni v taxiku a pod. jsem nekoukal na
drobne, proste to zaokrouhlil nahoru. Nevim zda je to spravne,
ale nikdo nikdy neprotestoval. Pokud je to pri obchodu, tak tam
si myslim je to v ramci ceny a v pri pevnych cenach zase nahoru.
Osobne bych to moc nedramatizoval, ale treba ma nekdo jine
skusenosti. Martin