Silne OT , na dovolenou do Egypta ?

Malecek zoodiskus@vol.cz
Pátek Srpen 13 10:26:17 CEST 2004

Jedeme do Hurghady.

Zeptam se jeste na jednu vec jake je spravna vyse Baksise za ty nejbeznejsi
veci u kterych se Baksis predpoklada ?

----- Original Message -----
From: <sanek.martin@volny.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, August 13, 2004 10:08 AM
Subject: Re: RE: Silne OT , na dovolenou do Egypta ?

Byl jsem v Egypte nekolikrat a mistni zvak smlouvani, je snad to
nejlepsi, co se na svete vymyslet da :-). Chce to mit ale hodne
casu. Pokud pospichate, nemate sanci. Dopredu je nutno vytknout
cil, za ktery clovek nejde a opravdu ho neporusit. Kdyz jde do
tuheho (konkurence tam je opravu vysoka) tak se z jejich strany
da pristoupit na cokoliv. Maji slusny obrat predevsim z lidi z
druhe strany polokoule... Nesmlouva se o potraviny(zakladni) a
vodu. Dale jsou tam obchody (lekarny, urady, banky...)kde jsou
pevne ceny a smlouvat je drzost. Pozna se to podle toho, ze ty
ceny jsou napsane a straaasne dlouhe (12.02345). Jinak domluvit
se da anglicky (velmi dobre, vetsinou umeli lip nez ja:-)) ,
francouzky a i cesky. Podle toho kam jedete. Kdyz uz jsme u toho
kam tedy jedete?? Arabstina je(alespon pro me) totalne
nepristupna a mel jsem co delat naucit se alespon zakladni
cislovky. Jenze to se do mailu napsat fakt neda.  No a pri
smlouvani je velmi dobre drzet se zakladni slusnosti. Preci jen
jsou to taky lide a nikdo neni zvedavy na nejakeho povysence od
jinud.
Martin

p.s. jednou kdyz uz jsem nevedel kudy kam, jsem zacal prirovnavat
jejich ceny k nasim cenam potravin. Jeste mi neco pridal od
cesty....:-))