jak poznat fazi

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Srpen 13 10:07:04 CEST 2004

A co dat mezi PE a N vstup optoclenu (optotriaku) na maly vstupni proud,
napeti srazit vhodne dimenzovanym kondenzatorem, usmernit diodou a
ochranit zenerou. Treba optotriak MOC3043 je an 5mA.
Vystup optoclenu uz muze spinat nejake rele. Kdyz tam date optotriak a
vykonovy triak, muzete spinat primo stykac mezi L a N.

Martin Hanek