Silne OT , na dovolenou do Egypta ?

Priesol Vladimír priesol@fic.cz
Pátek Srpen 13 09:50:16 CEST 2004

V Egyptě se dá velice obstojně domluvit anglicky, tak na co arabštinu?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Malecek
Sent: Friday, August 13, 2004 9:46 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Silne OT , na dovolenou do Egypta ?

Predem se omlouvam za prispevek, ktery sem vubec nepatri, ale po dvouhodinovem neuspesnem  hledani na internetu mi to nedalo.

Draha polovicka prosadila dovolenou v Egypte, nedal na to, ze tam jsou arabove, vedro a nemaji dobre pivo :-))
Ja se ted snazim na rychlo zorientovat v mistnich zvycich a zvladnou zaklady arabsiny slovem i  pismem (aspon cteni zakladnich cislovek a tak)

Poradite mi nejaky link, kdy by nejlepe i s vyslovnosti byla ta nejbeznejsi arabska slova a slovni spojeni ? Neco jsem sice nasel, ale vesmes same ne prilis potrebne slovni obraty jako arabsky dotas zda dotycny mluvi francouzky atd.

Respektive a to potrebuji snad jeste vice, rychlo kurz smlouvani pri nakupech, jde mi o to kam az clovek muze zajit jednak v oblasti ceny, ale predevsim v oblasti slovniho dohadovani ( neco jako informace o tom zda prirovnani prodavace k hnusnemu zlodeji je pripusna a vede k snizeni ceny nebo nepripusna a vede k kudle do zad atd).

Predem dekuji za kazdy link.