Re: PGP disc a Win XP - odpovím si sám

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Srpen 13 09:05:03 CEST 2004

No tak nic, odpovím si sám, třeba se to někomu bude hodit.

PGP disk v.602i na WinXP chodí ale špatně, někdy ano, někdy ne. Nepřiřazuje jmeno log. jednotky => nedoporučuji používat

Další možnosti:
-vyzkoušel jsem PGP v.658, ten se tváří v pořádku
-DriveCrypt, 30 denní verze, funguje bez problému
-BestCrypt, 30 dení verze, také bez problému

Bohužel všechny tři možnosti jsou placené, na ozkoušení se dají najít plné verze omezené časem, pak je třeba klíč. Na používání jsou srovnatelné, všechny mají HotKey na odinstalování log. jednotky. Např v PGP disku je ale třeba nejdříve z log jednotky odejít.  To DriveCrypt umožnuje zavřít jednotku kdykoliv a velmi svižně. Soubory obsahující data jsem přenesl na jiné WinXP a zde po nainstalování šlo jednotku zase přihlásit u všech programů.
 To jsou poznatky doposud načerpané. Pokud má někdo další zkušenosti, rád se poučim.

Radek