S*D karta a mikroprocesor

Petr Stetina petr@lab.cz
Čtvrtek Srpen 12 13:14:11 CEST 2004

Jiří Vojtek wrote:

> Zdravim,
> ja vim, ze se tu uz tohle tema parkrat prohnalo, ale asi jsem uplne tupej,
> ale nemuzu to v archivu najit.
> Potrebuju S*D kartu pripojit k procesoru pres SPI a nejak se minedari najit
> alespon nastrel nejake konstrukce, abych se vyhnul klasickym detskym
> nemocem. Chapu, ze S*D cko je vlastne seriova pamet, ale sehnal jsem jen

Pokud nezaplatite par tisic $ za licenci, tak ani nic lepsiho nesezenete. :(
Na druhou stranu specifikace od SanDisku a Hitachi patri mezi ty lepsi.
Pokud chcete kartu krmit pres SPI, tak by se to nemelo zasadne lisit od
komunikace s MMC kartou. Konstrukci na webu najdete jiste dost.

K jakemu procesoru to chcete pripojovat, na jakem bezi napeti?

Petr