Re: Znièený PIC

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Srpen 12 00:01:46 CEST 2004

Jak maly :o)
Proste se chtel Jirka pochlubit, ze si postavil neco s procesorama a vono to
funguje !
Proste vsechno chce svy, ja jsem tuhle mrchu pouzil poprvy nekdy pred 13 lety,
protoze to byl jedinej procik co me bastil 1mA, chodil nekde od 3V i kdyz byl
katalogove na 5 (napajeni z datovych dratu) a bez problemu me startoval bez
nejakech specialnich reset obvodu, byl flesovaci, a mohl jsem si nahrat do
flesky i data.
Kdyz jsem to samy delal po 5 letech s AT90S1200 tak ten procesor pri zapnuti
zamrzal, a to tak, ze se to nedalo zmatorit ani resetem, jen vypnout napajeni.
Je me jasny, ze to byly detsky nemoci, a ze ty Atmely jsou o krok lepsi, ale
takhle putovaly do supliku, a spinkaji tam do dnes ...

Danhard

> 16F84 je prehistoricka
>
> Ano, 16F84 je jediny procesor, se kterym jsem pred velmi nedavnou dobou
> postavil dve, a to dobre funkcni zarizeni...

A co tim chtel basnik rici??? Co jste dokazal vytrzenim ctyr slov z kontextu
???
Take jsen nedavno udelal par zarizeni na x51 a presto netvrdim, ze jsem tim
dokazal jeji nesporne vyhody proti ARMum

S pozdravem
MK