RE: Knížka s teorií

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Srpen 11 16:28:47 CEST 2004

jednak je to bez mezer (kliknete si na odkaz z default.htm a mate to nejspolehlivejsi) a jednak je nase sit silene pretizena (zrejme tomu ta predvcerejsi horka diskuse udelala takovou reklamu, ze ted to stahuji i nejvetsi puriste :-).

V te souvislosti zaroven vsechny zajemce prosim, nepouzivejte pro stahovani zadne agresivni stahovace. Mame linku jen 1Mbps a je Vasi cinnosti i tak totalne ucpana. Jeste ze jsou prazdniny.
Kdyby to nekdo chtel vystavit na nejaky rychlejsi pristup, zlobit se nebudu.

Jakub Serych

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.