Re: Zničený PIC

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 11 12:22:35 CEST 2004

> Nazor "beha to, tak ruce pryc od nejakych zmen"    neberu!

To je Vas problem, Vas nazor a nikdo Vam ho nebere :-)))

> Na druhe strane mozna je dost aplikaci, kde je PIC bez sanci (osobne neznam)...

Opravdu nechci byt neprijemny, ale co znate jinak nez z doslechu ????
"Slysel jste", "nekdo delal", "nikdko nedela", to jsou vsechno opravdu padne argumenty
Tak nejak mi pripominaji starou Blazkovou a system "jedna pani povidala"

Pokud to spravne chapu, tak NEKDO NECO napsal pro 16F84 a VSICHNI
to pak delaji stejne, protoze to jinak nejde. 16F84 je prehistoricka vykopavka,
takze to opravdu dokonale vystihuje muj nazor - ano, presne ten, ktery neberete :-)))))))

S pozdravem
MK

PS: diky za spestreni, nebyt techto plodnych debat, tak dusevne zakrnim :-))))