RE: Zničený PIC

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Srpen 11 10:43:58 CEST 2004

Moc rad bych pomohl, ale priznam se, ze ja problemy tak moc nemivam.
Pouzivam uz ale trosinku jiny programator - mozna ho casem taky pustim :).
Ten co je na webu musite uznat sami, je jen amaterska lacina konstrukce, aby
si mohl hrat kazdy skoro zadarmo a tak to prosim i tak berte :). Stejne tak
od IC-PROG ve stejne cene (cena scucnuti) nemuzete cekat zazraky.

K tematu.

Obcas takovemu zatvrzelemu PIC pomuze pretahnout vsechno 0, tedy od pameti
programu, pres pamet dat az po konfiguraci. Pak uz smaznout vetsinou jde. Je
pravda, ze ruzne kusy stejneho typu se s IC-PROG chovaji ruzne. Prikladem
nektere kousky PIC12F629 dodatecne nezamknete, ale pokud je vyprogramujete a
pak pretahnete tim samym se zapnutym CP, je razem zamceno. Zatimco jine kusy
dodatecne zamknete bez problemu. Co jsem zjistil, je to vzdycky zalezitost
cele stangle. Nekdy mam dojem, ze v IC-PROG muze byt neco tak nekde na
hranici, ze uz to nekdy sedi (u nekterych kusu), jindy ne (u jinych kusu).
Bohuzel ani realtime pod Win asi nebude uplne optimalni zalezitost - nejaka
us se asi resi dost tezko a tady se nahazuji lajny na parallelu prakticky v
realtime, tedy optimalni to asi neni.

Navic jsem se setkal s notasem, kteremu sice sel parallel ovladat, ale po
nejakych 3 sekundach od posledniho nastaveni si zacal sam prehazovat urovne
na nekterych dratech - zkoumal jsem co se deje, ale delal to uplne sam uz ze
sve podstaty, tedy nic co by to zpusobovalo jsem bohuzel nenasel i kdyz
musim uznat, ze jiste vsechno co se u takove masiny deje, asi clovek nejak
snadno najde tezko :).

--
Jiri Bezstarosti