Cislovanie vzorcov vo Worde

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Úterý Srpen 10 23:43:06 CEST 2004

> neviem mi niekto poradit ako sa daju elegantne cislovat vzorce (resp.
> lubovolne odkazy) vo Worde? Potreboval by som dosiahnut stavu, ze ked
> medzi dva vztahy vlozim dalsi, tak sa nasledujuce automaticky precisluju
> (vratane odkazov v texte).
Tak tohle jsem resil ve sve diplomce. Vyresil jsem totak, ze jsem
pridaval titulky, ktere se jmenovaly "(" (bez "). Pak jsem vsude
vkladal krizove odkazy a bylo hotovo. Do odkazu jde pridat skoro
cokoliv (napriklad \lower pro to aby byl cely odkaz malym pismem).
Vsechno (i obrazky) jsem mel v tabulkach (dva sloupce jeden radek,
pripadne naopak) - teda obycejny text nebyl v tabulkach.

Snad to pomuze.

Miloslav Kazda