miniLA - par slov od autora :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Srpen 10 18:49:00 CEST 2004

mam tam 3 vrstvy a filter z diskretnych suciastok. Pre AD9858 nie je
problem s filtrom, ale otazne je ci ma vyznam to stavat. Ako univerzalny
generator asi nema zmysel pouzivat len cistu DDS, lebo tam bude sum z
celeho od DC az po 500MHz :-) V pripade pouzitia riadenych pasmovo
priepustnych filtrov sa cela konstrukcia znacne skomplikuje, takze ma
viac vyznam pouzit DDS+PLL
balu