Zničený PIC

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Srpen 10 18:38:03 CEST 2004

At 18:26 10.8.2004 +0200, =?ISO-8859-2?B?VG9t4bkgSGFtb3V6?= wrote:
>Prosím o radu - programoval jsem PIC 16F628 pomocí sériového
>programátoru (dle J.B.), cca 20-30x bez problémù, obvod není v desce
>Jedná se o smùlu s vadným kusem nebo dìlám nìjakou zásadní chybu,
>kterou jsem pøehlédl? Rozhodnì jsem se ani zdaleka nepøiblí¾il
>udávanému poètu programovacích cyklù :-((

Ano, je to vadnym kusem, kazdy PIC je spatny uz od vyroby, zkus AVR ;-)
A ted vazne: Me se tohle stavalo u PonyProgu (JBprog neznam) u 16F84 kdyz
programovaci napeti nebylo pozadovanych 13V nebo bylo spatne vyhlazene.
Nepouzil jsi jiny zdroj? Kdyz jsem dal spravne napeti tak sel zase
programovat v pohode.
BTW: Jiny kus PICe to dela taky?

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz