MIDI pedal ke kytare

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Úterý Srpen 10 14:21:12 CEST 2004

ten ktery ja chci nahradit, je FB4.
Pokud i vedou potenciometry primo na RJckovy konektor, musi na nej vest
jeste i datove signaly, protoze ta krabice umi jeste prepinat patche,
zap/vyp jednotlive efekty, ukladat do vlastni pameti nastaveni atd.
No ale uz jsem se asi rozhodl. Pripojim se na MIDI a z toho jejich RJcka
si vemu akorat napajeni 8-)

Jinak diky.
Btw: vydrbavky typu 1 spinac nebo 1 potenciometr apod v plechove krabici
za 1000,- Kc znam :-))) Viz treba marshalluv footswitch na prepinani
kanalu hlav :-)

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz