Re: bliká "inkoust" u HP840C

Vladimir Franek ts franek@skip.cz
Úterý Srpen 10 09:33:32 CEST 2004

Zdravim,
podle me zkusenosti se obcas u HP tiskaren stane, ze po spotrebovani
inkoustu z barevne hlavy tiskarna cerne bez problemu tiskne dal, u jine
cartridge stejneho typu ve stejne tiskarne kdyz dojde barevny inkoust
tak se tiskarna chova tak jak popisujete tzn. chce vymenu cartridge.
Za leta pouzivani tiskaren HP jsem nevysledoval zadnou zavislost,
dle meho nazoru je to loterie. (tak 50 / 50)
                                Vladimir Franek