Knízka s teorií

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Srpen 10 05:04:05 CEST 2004

Jirí Krul wrote:
> P.S. Tak me napada mit prachy na udrzovani celosvetovych autorskych prav tak
> staci nechat pocitac vygenerovat vsechny mozne kombinace tonu, pro nekratsi
> autorsky chanitelny blok hudby, a mate vystarano, protoze napriste budou
 > vsichni muset platit vam, ....

to ale davno existuje, zkousel jsem to kdysi davno (9 let) na radio, po
cca pul az minute-dvema to napsalo co je to zac (nebo taky ne - ceske
pisnicky to vubec neznalo). Uz ale nevim, jestli to byl od vyvoje
yamahy, nebo nekoho jineho. V databazi to melo nekolik tisic pisnicek.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list