Mini LA - plosak

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 9 23:23:40 CEST 2004

Takovej kompromis jsem si predstavoval, malokdy potrebujes trigovat plnou
delku 32 bitu, kdyz uz vyuzijes plnou delku, pulka uplne staci (uz proto, ze
jsi pri 32 bitech srovnani musel trochu bojovat s retezenim funkce :o), ja jen
co mam objednat za brouky, predci jen nemusi byt vsechno skladem.
Taky v pouziti mensich pameti (z PC srotu) nevidim problem.

Danhard

> No a je i ted, kusovka te XC2S200 me vychazi nekam k 45 dolacum.
> Proto jsem se ptal, jestli se to nevejde do te 95144, ta stoji cca polovic,
co
> stejna 95288, nic mezi neni, tady si to nechaji mrchy zaplatit :(

Jsou to k...y :-))))))
Ale vazne, klidne se to muze oriznout, bud trigem na 16b, nebo vynechanim
hran v trigovaci podmince. Pak by se to do 144 melo v pohode vejit.

S pozdravem
MK

PS: pro dnesek koncim, zas nekdy zitra az mi to polovicka dovoli :-)))))