Mini LA - plosak

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 9 23:08:41 CEST 2004

No a je i ted, kusovka te XC2S200 me vychazi nekam k 45 dolacum.
Proto jsem se ptal, jestli se to nevejde do te 95144, ta stoji cca polovic, co
stejna 95288, nic mezi neni, tady si to nechaji mrchy zaplatit :(

Danhard

> Muze mi nekdo rict proc 95288XL CPLD stoji takove prachy kdyz
> kdybych pouzil FPGA XC2S200, XC3S400 tak me to vyjde stejne
> draho pri uplne jinych moznostech??
> To neni vytka konstrukce jen nejak nechapu financni politiku vyrobcu.

Tak na cenovou politiku vyrobce nedokazi odpovedet, ale proc jsem pouzil
CPLD je vcelku proste - pro LA se mi zdal vhodnejsi, lepe se mi s nim pracuje
a nevnasi mi tolik problemu na vysich frekvencich a v dobe vzniku miniLA
(2001/2)
byla cena FPGA preci jen ponekud vyssi :-))))

S pozdravem
MK